Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
2235 Postów
Anders B
(AndersB)
Maniak
artur822 napisał:
Może by tak ktoś odezwał się i opowiedział swoją przygodę?? Jak było z tłumaczeniami?? bo ja słyszałem że wystarczy zwykłe tłumaczenie nie koniecznie przez przysięgłego tłumacza. Może ma ktoś instrukcję użytkowania do Staga 300?? Albo właśnie ten papier że auto spełnia normę Euro. Pozdrawiam Piszcie ludzie....zawsze coś nowego się dowiemy. Pozdrawiam Arturwystarczy translator google
Zgłoś wpis
Oceń wpis:4  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Mariusz L
(Manjek)
Wiking
Czy w ostatnim czasie ktoś tutaj z obecnych na forum zalegalizował autogas?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
nie
my się wstydzimy jeździć na gasie
i na ropie też
my kupujemy i jeździmy na benzynie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
25 Postów
Artur Jakubowski
(artur822)
Wiking
Witam, chwilowo nie mam czasu tego dokonać, ale mój kolega jest na jutro umówiony na przegląd w vagvesen, był wcześniej tym autem u nich bo przejazdem jechał przez Gjovik, spojrzeli na dokumenty i powiedzieli że chcą tylko instrukcję użytkowania tj. gwarancja Staga 300 po angielsku, mial jeszcze papiery od parownika Staga po polsku i angielsku, i powiedzieli że przy tak starym aucie nic wiecej nie potrzeba passat 1997 rok. Moja Octavia 2000 rok ogólnie mówili że auta do 2002-2003 roku z norma do Euro 3 przechodzą na wszystkim... Ja będę to ogarniał w połowie lutego również w Gjovik... w tamtym roku kolega legalizował BRC w A6 2007 rok 2,4benzyna i bez żadnych problemów, poprawek nic... wszystko było oki i auto ma Euro 5 więc nie wierzę w to co wcześniej ktoś pisał że nie przechodzi... musi być dodatkowy papier R115 potwierdzający że instalacja spełnia parametry spalin i jest przezaczona do tego auta i elementy do montażu mają homologację. więc myślę że przejdzie wszystko. Pozdrawiam Artur
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
25 Postów
Artur Jakubowski
(artur822)
Wiking
Witam tak jak pisałem wyżej, kolega już ma wpisany auto gaz w dowód, posiadał tylko książkę serwisową gazu Stag 300 po angielsku, i homologację na butlę która też była po angielsku... nawet nie chcieli homologacji montażu gazu czyli tej na polskę, co są wyszczególnione elementy jakie zostały użyte. Jedyny minus że kolega nie zmieścił się w wadze całkowitej pojazdu, miał na full zbiornik benzyny i gazu i chyba tak musi być jadąc na przegląd. Tym sposobem auto jest teraz 4osobowe... fakt że butlę miał walec i 70l czy 80l i zabrakło dosłownie kilku kg... żeby przeszło... Pozdrawiam Artur
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Mariusz L
(Manjek)
Wiking
Witam. Dzięki za odpowiedź.
Czyli nie jest tak trudno zalegalizować instalację jak się mówi.
A Tobie udało się dokonać wpisu autogazu w dowód?
Wiesz może na jakich gratach ma kolega założoną instalację, a Ty co masz w octavii?
Stag 300 ISA2, jakie wtryski, reduktor?
Ja zastanawiam się nad założeniem Staga do Mercedesa Vito z 2001roku i czy obowiązują go te mniej rystrykcyjne wymogi?

Pozdrawiam Mariusz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
25 Postów
Artur Jakubowski
(artur822)
Wiking
Witam, w końcu znalazłem czas żeby jechać do vagvesen, minęło 4 miesiące....hehe. Do instalacji Stag 300 ISA2 w Aucie Skoda Octavia 2.0 2000rok, nie znaleźli żadnego problemu w montażu... ale żeby wzbogacić państwo Norweskie przyczepili się że instrukcja dla użytkownika jest po angielsku.... na to ja że kolega był 3tygodnie temu z taką samą instalacją i taką samą książką Stag 300 po angielsku i było oki to koleś odparł że tak ale jak sprzedam ten samochód i następna osoba nie będzie znała angielskiego.... to sobie nie poradzi. Więc głupie tłumaczenie ale cóż muszę przetłumaczyć chyba z 10stron A5 może mniejszych i mało na nich pisma więcej "rysunków"więc nie będzie tragedii chyba... a może ktoś z kolegów posiada taką instrukcję Stag 300 Stag 4 posiada taką samą instrukcję może mi ktoś pomoże ja tutaj sporo czasu poświęciłem żeby przybliżyć całą procedurę więc mile widziana pomoc... Po przeglądzie stwierdziłem że to kiszka... sam przegląd trwał 5minut...może góra 10... nawet nie sprawdzają spalin na analizatorze spalin... tylko mocowanie rurki od gazu, mocowanie wlewu gazu... mocowanie listwy gazu i parownika, również zerknął na przejście przewodu ze strony prawej na lewą... na grodzi auta... w grupie VW jest tam przewód hamulcowy i specjalna osłona termiczna osłaniająca i tam miałem schowany przewód ja jeszcze go schowałem za osłonę termiczną grodzi... i wszystko przeszło bez żadnych problemów... Więc nie korzystajcie z naciągaczy którzy niby auto przygotowują do przeglądu za 2000 tys nok...bo to jest bez sensu...ja zapłaciłem 510nok i pewnie jeszcze raz zapłacę za etter kontrol... 340...chodź nie wiem bo nawet autem już nie muszę jechać...mogę dosłać brakujące papiery ale i tak muszę oddać starą karty pojazdu... pozdrawiam i zapraszam służę podpowiedzią...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:4  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok